ینی یطوریم

که دلم میخاد هرکی اومد جلو دستم رو بزنم به ۱۹ قسمت مساوی تقسیم کنم😐

کودوممممممممممم خریییییی گفت که اجرای استری کیدز و دبویز باید پشت هم باشههههههههه😐

عا نه یه دقه برا عر زدن زوده اول غر بزنم😐

یونو

من از ساعت ۱۲ و بیست دیقه گوشی رو گذاشتم کنار که بیام با خیال راحت کینگدام رو ببینم بدون اینکه کسی بم بگه چخبرته انقدر پا گوشی ای یا خاهر محترم بیاد بگه منم گوشی رو میخام😐

و حدس بزنید چی😐

تا اون لوگو کینگدام اومد رو صفحه

خاهر محترمه (😐⛏⛏⛏) اومد گف گوشی رو بده😐⛏⛏

و من اینطوری بودم که ودففف من تا الان خاب بودم و بعد کلاس انلاینم گوشی دستم نبود الان میخام بشینم😐

اونم گف خو منم امتحان داشتم نتونستم برم پا گوشی😐🔪

و مادر عزیزم گیر داد که اره گوشی رو بده به اون بیا کمک من😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

منم گفتم خو تا اجراها شرو نشده برم و خیلیییییییی شیک اخر اجرای بی تو بی رسیدم😐(رسما اونجایی ک تموم شد)

خیلی شیک و مجلسی اجرای ایتیز رو از دست دادم😐💔

و اکنون عر😐

فلیکس خیلی خری😐

تا حالا به تو یکی فوش نداده بودم ولی توعم به مینهو و هیون پیوستی😐

بازم میگم

کودوم گوساله ایییییییییی اجرای این دو تا رو گذاشت پشت سر هم😐

اخههههه میروه و د استیلرررر

دقیقااااااا دو تا ام وی ای که باهاشون فن شدمممممممممممم

ینی چییییییی

وات ده فاککککککک

این انصاف نیسسسسستتتتتتتتتتتتتت

اونایی ک موهاشون مشکی بود رنگ کردن اونایی ک رنگی بود مشکی😐

اون یاروعه ی پای چشم چان چرا انقدر قشنگ بود😐

کیییییی به اریک گفتهههههه موهاشوووو این رنگی کنهههههههههههه بپیهپسابب

چرا دوربین چانهیه منو نشون نداددددددددددد

سونوووووو چراااا موهاشوووو فررررر کردههههههه

چراااااا

چراااااااااا

اصن به کودوم دلیل فاکی ای چانگمین اتقدر کیوته؟؟😐

چرااا

کی به یونگهون گفته موهاشو مشکی نگه داره😐

فقط منم ک در هر حالت که سیاه سفید چه رنگی عر میزنم؟؟😐

چرا هیون انقدر موهاشو بلند کرده😐🔪

مگه‌ کوتاه نکرده بود😐🔪

چرا دوباره بلند کرد؟؟😐🔪

از سونگمین و جونگین و هاکنیون (تاحدودی) و هیونجه راضیم خدایی😐💚

احسنت بهشون لاو پس کله اشون😐💜

(اگه جونگین با همون موهای نقره ای میومد رو استیج من جامه میدریدم😐)

عه گفتم نقره ای

جیکوب شی توام؟؟😐🔪🔪🔪🔪

اسم اهنگ ایکون چی چی بود؟؟

خعلی جذاب بود😐👌

اون نوشته هه رو پیشونی چانگبین خیلی گاو بود نمیبخشمش😐💔🤧😐

سانگیون شی😐

نور سارانگهه یو نو😐💔

(عایا ضایس صحبتی با جویون ندارم یا واضح تر بگم؟؟)

 

 

ولی یه سوال جدی

چون من استری بویز استنم اجراهای اونا در نظرم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مررررررررررررررررررررگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

بود

یا نه واقعا اجراهای این دو تا خیلی مرگ بود؟؟😐