یسری از حرفایی که میخام بهتون بگم

توی این ویدیو گفته شده ^-^

هیچکس نمیدونه که تو آینده چخبره

و این باحاله

همیشه هیجانش رو داری

همونطور که هستی باش

درستش همینه

نقاشی هر داستانی که میخای بکش

این دنیای توعه

همه چی به تو بستگی داره

همه ما میتونیم سوپراستار زندگی خودمون باشیم

این زندگی توعه

میدونی که هیچکس نمیتونه کنترلش رو ازت بگیره

چون تو سوپراستار زندگی خودتی

توی پیچ و خم ذهنم کسی که میخوام باشم رو پیدا کردم

میدونم که بهش میرسم

هر قدمم پر از ایمانه

دیگه خودم رو با هیچکس دیگه‌ای مقایسه نمیکنم

فقط به دنبال شادی حقیقی هرکودوممون میرم

حالا میدونم که راهم درسته

میتونی آزادانه هر انتخابی که میخای بکنی

اینکه آینده چطوری پیش بره به خودت بستگی داره

حس آزادی کن و زندگیت رو بکن

همیشه به جلو قدم بردار

هیچکس نمیتونه جلوت رو بگیره

از محدودیت ها عبور کن

مدام خودت رو باور داشته باش

مثه یه سوپراستار

من یه سوپراستارم

عزیزم تو یه سوپراستاری

این چیزیه که تو هستی

پس بهش افتخار کن :)

 

SHINee ~ SUPERSTAR

 

شاینی اونقدر محشره که نمیدونم در وصفش چی باید بگم

خیلی به خودم ظلم کردم که زودتر فنشون نشدم آره؟:)