روز یازدهم

یه آهنگ از گروه مورد علاقه‌ات

عه این چالشه :")

بله فراموشش کرده بودم و بالاخره دارم ادامش میدم TT

گروه مورد علاقه‌ام؟؟

خب گروهای زیادی هست که دوسشون دارم

بات

اکسو و انسیتی و به تبعش سوپرام برام یچیز دیگه‌ان TT

لایت سیبر~

شاید بشه گفت آهنگ مورد علاقه‌ام از اکسو؟!

نه واقعا آهنگای مورد علاقه من از اکسو یکی دو تا نیست :")

ولی خب یکی از ترکاییه که دیوونه وار دوسش دارم

شاید از نظر بقیه یکی از آهنگای سطح متوسط اکسو باشه

اما من خیلی دوسش دارم😭😍💙

و انسیتی

هوف حالا کودوم یونیتش؟😐😂💔

واقعا نمیدونم کودوم آهنگو انتخاب کنمممممممممممممم

یه دقه برم پلی لیستمو یه نگا بندازم :/

اومدم :/

خب نگاه انداختم ولی بازم به نتیجه نرسیدم😐💔😂😂

آخه از یه طرف میخام هنه اعضا تو آهنگ باشن و از طرف دیگه جاست رزونانس و بلک آن بلک این ویژگیو دارن😐💔

که به علت آنکه در رزونانس همه اعضا میخونن و جدیدتره

همونو میزارم🚶‍♂️

اند سوپرام

اگه تا الان کل آلبوم سوپر وان رو نگوشیدید باید بگم با عرض معذرت شما یک عدد تباهید TT

EXO ~ Lightsaber

NCT ~ Resonance

SuperM ~ Super One

 

پ.ن : ناموسن تبلیغ نامحسوسم تو حلق هیترا😐😂😂