1. اگه یه غذا یا نوشیدنی می بودی ، اون چی بود؟؟

شکلاتی که درصدش ثابت نیست ~ یه موقع هایی خیلی شیرینه و گاهی خیلیی تلخ میشه

2. شغل مورد علاقه ات چیه و خودت رو چطور توی رویاهات مشغول به کار در این شغل تصور میکنی؟

عام فک نکنم جایی گفته باشم و شاید مسخره به نظر بیاد اما من واقعا برنامه نویسی و هک و اینجور چیزا رو دوس دارم

و واقعا برام جذابه که تو اطلاعات سپاهی چیزی کار کنم

شعت حتا تصورشم برام هیجان انگیزه T~T

اما خب هدف خاصی براش ندارم چون واکنش خانوادم زیاد به این موضوع اوکی نیست :)

ولی اگه بخام از لحاظ تصوری بگم

یه دختر جوون که موهاشو بسته و یه بخشیش هم تو صورتشه و در حالی که عینکش رو چشمشه تند تند تایپ میکنه و در حال برنامه نویسی یه اپلیکیشنه و همزمان داره هات چاکلتشو میخوره و اهنگ گوش میده :)

3. ظاهر و اخلاقتون شبیه به کدوم شخصیت انیمیشنیه؟

یچیزی بین مریدا و گیسوکمند و جودی (تو زوتوپیا)

4. سه تا از وسایلی که توی اتاقت هستن و با وجود کهنه یا بدرد نخور بودنشون نگهشون داشتی.

من یه مامان قشنگ دارم که نمیزاره چیز به درد نخور و کهنه تو خونمون بمونه😂😂😂💙

اما خب یسری کتاب واقعاااا قدیمی دارم که دلم نمیاد بندازمشون

5. اگه زندگیت یک فیلم بود اسمش چی میشد؟ اگه زندگیت یه آهنگ می بود سبکش چی بود؟؟

فیلم و اسم رو نمیدونم اما سبک آهنگ

شاید پاپ و هیپ هاپ و آر اند بی

6. از بین حواس پنجگانه تون ( بینایی ، شنوایی ، چشایی ، بویایی و لامسه ) کدوم قوی تره؟؟

شنوایی و چشایی

7. یکی از خرابکاری ها یا شیطنت های دوران بچیگت رو بگو.

نصف بچگی من شیطنت و خرابکاری بود😂😂😂

از کودوم بگم؟؟ از انداختن کمد رو خودم وقتی که داشتم ازش میرفتم بالا یا از موقع هایی که نزدیک بود خونه رو اتیش بزنم (همین چنوخ پیش دوباره نزدیک بود :/) یا وقتی که تنها بودم و اومدم ژله بستنی درست کنم و اشتباهی ریختمش تو فریزر و مامانم تا دو سال داشت درز فریزر رو تمیز میکرد و هی میگفت من نمیدونم این چیز زردایی که ریخته چیه :/

8. اگه قرار بود بچه های بیان بین جمعیت پیدات کنن ، چه ویژگی های ظاهری و رفتاری تو رو از بقیه متمایز میکنه بین جمعیت؟

راستش من هیچ چیز خاصی ندارم :/

یه ادم کاملا معمولی

اما خب همیشه ی خدا شلوار لی و کتونی پامه

اکثر اوقات هم رو جدول راه میرم :| (شاید از نظر بقیه خجالت آور باشه که دختر دراز که سنی ازش گذشته بخاد رو جدول راه برم بات نو متر وات دی سِی :))

9. ویژگی های دوست خیالی ای که دوست داری داشته باشی و بهت آرامش میدن چیه؟

من هیچوقت دوست خیالی نداشتم

و دوست ندارم هم داشته باشم

10. اگه میتونستی وبت رو به یه مکان تشبیه کنی اون چه جور مکانی می شد؟

فک کنم اینو باید بقیه بگن😶

ولی برای خودم وبم برام منبع آرامشه :)

واقعا خیلی دوسش دارم

اما این قالب جدیده حس مزرعه گل آفتاب گردون یا مزرعه ذرت بهم میده😍💛

11. آخرین نفری که باهاش تماس گرفتی کی بوده و چرا؟

مامانم ~ گوشیش گم شده بود میخاستم پیداش کنم😐😂

12. چند تا پست آمادۀ انتشار داری توی پنلت و قدیمی ترینشون مال چه تاریخیه؟

5 تا ~ 27 بهمن 99 (یکیش هم همین پسته >_<)

13. چه چیزی رو میخوای برای آیندگان از خودت به جای بزاری ؟

شاید هوا و اب و دنیای پاک؟! شایدم روحیه های سالم و روح های پاک :)

14. عروسکی که توی بچگی بیشتر از همه دوستش داشتی؟

من اصولا عروسک دوست نداشتم اما یدونه عروسک کوشولو داشتم اسمش چشم عسلی بود اونو خیلی دوس داشتم

15. آخرین کتابی که کامل خوندینش ( غیر درسی ) چی بوده؟ و کِی؟؟

راسش من قبلنا خیلی کتاب میخوندم

اونقدری که باورتون نمیشه

هرموقع ساکت میشدم ینی تو اتاقم یه کتاب دستم بود داشتم تو عالم خودم و کتابم پرسه میزدم :)

اما الانا واقعا نه وقتشو دارم نه حوصلشو

جدیدا واسه تنها نوشته ای که ذوق دارم فیکای ونوسه

16. رنگ چشم تون چه رنگیه و اگه میتونستین رنگشو انتخاب کنین ، چه رنگی رو انتخاب می کردین؟

قهوه ای روشن ~ دوس داشتم عسلی باشه

17. یه چیز جالب یا بامزه دربارۀ یه فایل یا نرم افزار توی سیستم یا گوشیت بگو؟ ( اگه دوست داشتین اسکرین بزارین )

من وی پی ان و یوتیوبمو خیلی دوس دارم😂😂😂💔

18. وقتی بچه بودی چجور بچه ای بودی؟

درکل یا سرم تو کتاب بود یا تو کامپیوتر یا داشتم حرف میزدم یا اتیش میسوزوندم😐💔

19. اولین نفری که توی بیان دنبالت کرده کی بوده؟ ( از بخش فهرست دنبال کنندگانتون می تونین متوجه بشین. )

تو وب بوم بوم قبلیه فک کنم اولیش ونوس بود دومیش هم هیتوکا سومیش هم کریستال

این وب اولیش میونگ بود دومیش باران سومیش ونوس

وب سوپرام هم اولیش خودم بودم دومیش ریحون سومیش هم کریستال

20. یک یا چند جمله به نویسندۀ چالش ها ( به سوفیا ) بگو!

با اینکه نمیشناسمت اما واقعا چالشت جالب بود