باشه ولی من انقدر داغونم که متن و ادیت برای تولد دوستم آماده میکنم تا ساعت 11:59 بش تبریک بگم و آخرین نفری باشم که تبریک میگه

بعدش وقتی براش میفرستم میبینم زمانبندیم در حد چند ثانیه مشکل پیدا کرده و پیام راس دو صفر ارسال شده و شروع میکنم تو همون پیوی عر زدن که ریده شد به برنامه هام

و بعدش میرم میبینم یکی دیگه از بچه ها تازه براش استوری گذاشته‌.‌..

و کاشف به عمل میاد که من فک کردم بیست و سومه و ما داریم وارد بیست و چهارم میشیم اما درواقع بیست و دوم بود:)))))))

ینی به جای اینکه اخرین کسی باشم ک تبریک گفتم اولین نفر بودم😐😂

خلاصه که ریدمممم😂😂😂😂

 

+ خفاشای بیدار لایک کنید ببینم چند نفرید *-*

 

++ از دیگر داغون بازیام اینه که من پستی رو حذف نمیکنم:)

اگه خوشم نیاد پیشنویس و پاکش میکنم بعدا ازش استفاده میکنم:)

(ریدم تو چصدستیام:/ از اون یدونه بازدیدکننده عزیز معذرت میخوام:/)

 

+++ ولی داغون تر از منی که هر وبی رو میخوام سرچ کنم برای پسوندش دات بلاگ دات ای ار میذارم ، اونیه که رفته وبی با ادرس یوآپلود دات بلاگ دات ای ار زده...