هیونجین عاشق خوندن کتاب بود و هیجین عاشق گوش دادن به موسیقی و هردو عاشق جاهای خلوت. خاطر همین شاید این موضوع طبیعی بود که وقتی هوا اونقدری تاریکه که هیچکس توی پارک حضور نداره و فقط هر چند لحظه یه بار یه ماشین از جلوشون رد میشه و تقریبا هیچ صدایی به گوش نمیرسه، اون دو تا دختر روی تاب نشسته باشن و مشغول پرداختن به علاقه هاشون باشن.

هیونجین در حالی که به آرومی تکون میخورد هر چند لحظه یک بار دستش رو بالا می آورد تا صفحه رو ورق بزنه. و هیجین در حالی که به آسمون خیره میشد با سرعت بیشتری تاب رو به حرکت در می آورد بود و سرش رو همراه با ریتم موزیکی که توی گوشش پخش میشد تکون میداد.

شاید اینطور به نظر میرسید که اگه هرکدومشون به تنهایی وقتشون رو میگذروندن هم فرقی نداشت اما اینطور نبود. چون مورد اول لیست علاقه مندی های هر دو که اشاره ای بهش نشده بود، دختری بود که کنارشون روی تاب نشسته بود.

و تبادل احساسات درخشانی که از حضور همدیگه میگرفتن هم به روش خودشون بود. هیونجین سرش رو به سمت چپ میچرخوند و خطی از کتابش که به دلش نشسته بود رو بلند برای هیجین میخوند. و هیجین سرش رو به سمت راست میچرخوند و بخشی از لیریکی که احساساتش رو لمس کرده بود رو برای هیونجین تکرار میکرد.

و این موضوع توی چند ساعتی که کنار همدیگه آروم ترین ساعات روزشون رو میگذرون، چندین بار تکرار میشد و نه تنها خسته کننده نبود بلکه نور احساساتشون رو بیشتر و آرامش لحظه هاشون رو عمیق تر میکرد و اون ها رو به خلسه فرو میبرد. و این لحظات اون قدری لذت بخش بود که به سختی از روی تاب بلند بشن و به سمت خونه هاشون راه بیفتن تا چند ساعت کوتاهی رو قبل از طلوع خورشید بخوابن.

توی مسیری که به خونه هاشون ختم میشد، دست همدیگه رو میگرفتن و اون موقع بود که وقت برای حرف زدن داشتن و به عنوان تنها همدم همدیگه صحبت میکردن. از روزی که گذشته بود، از روزی که قرار بود از راه برسه، از چیزایی که در طول روز آزارشون میداد، از روزهایی که هم دور بودن و هم نزدیک، از تصمیماتی که به زودی باید میگرفتن، از روزهایی که فقط خاطراتش مونده بود و از روزهایی که فقط تصورش رو داشتن.

و در نهایت دستاشون از همدیگه جدا میشد، مسیر کوتاهی که مونده بود رو طی میکردن، از پنجره های اتاقشون به آرومی وارد اتاقشون میشدن و به خواب میرفتن تا بتونن فردا روی توی مدرسه ای که که یکی نبود بگذرونن و دوباره آخر شب به ملاقات همدیگه و ماه برن.